JERUSALIM – USKRS U SVETOJ ZEMLJI
23.04. – 30.04.2019. OD 789 EURA + 19 800 DINARA!!!
ZA REZERVACIJE DO 31.12.2018. PROMO CENA 739€ + 19 800 DINARA!!!!!!!
Jerusalim – Uskrs
8 dana – polazak 23.04.2019, povratak 30.04.2019.
Jerusalim – Vitlejem – Galilejsko jezero
Tiberijas – reka Jordan— Nazaret – Jerihon – Mrtvo more – Jafo – Tel Aviv
Promo cena aranžmana za rezervacije u 2018 |
739€ |
Cena aranžmana za rezervacije u 2019 |
789€ |
+ Avio karta , dinarski deo aranžmana od 19.800 dinara (zavisno od momenta rezervacije) |
|
Aranžman je plativ na 8 mesečnih rata, od novembra do jula 2019.godine. |
Iskazana cena aviokarte je trenutno po najpovoljnijoj tarifi, važeća u momentu objave ovog putovanja!
Agencija organizator obezbeđuje aviokarte iz Beograda,Budimpešte, Temišvara, Beča, Sofije ili iz bilo kog dela sveta.
Aranžman obuhvata:
* Avioprevoz – dinarski deo aranžmana (po ceni Air Serbia iz Beograda, El Al, BulgariaAir, Wizzair kompanija iz Budimpešte, Sofije,Beča, Temišvara….)
* dozvoljenog prtljaga na letu, ( zavisno od izabrane kompanije )
* smeštaj 7 noćenja, u hotelima sa min. 3* i to: četri (5) u Jerusalimu, dva (2) u Jerihonu ili Vitlejemu,
* usluga ishrane u hotelima na bazi polupansiona (doručak & večera), švedski sto,
* usluge stručnog vodiča za planirana razgledanja,
* usluge pratioca grupe iz agencije, tokom realizacije programa,
* usluge turističke organizacije puta,
* prevoz autobusom ili miniuatobusom turističke klase, po programu, u Izraelu
* ručak na Galileji u restoranu na galilejskom jezeru
* krstarenje brodicama po Galilejskom jezeru
* gramata jerusalimske patrijaršije
Aranžman ne obuhvata:
* individualne troškove putnika, ekstra hotelske usluge i troškove koji nisu obuhvaćeni datim programom,
* troškove ulaznica i napojnica u Izraelu (127$) za svo vreme boravka, plaćanje po dolasku inopartneru,
* obavezno međunarodno putno zdravstveno osiguranje (oko 1€ po danu),
* doplate za dodatni bagažni prtljag prtljag (do 20kg, kod niskobudžetnih avioprevoznika),
* obilaske, angažovanje stručnih vodiča, prevoza, ili transfera van onog predviđenog programom,
* troškove posebnih vožnji autobusom, žičarom, tramvajem, ili ulaznice van predviđenih programom, fakultativni izlet
* troškove obroka, pića van programski predviđenih,
* ostale usluge i aktivnosti ovim programom ne pomenute.
Doplate na avio letu (dodatni prtljag, osiguranje, posebna mesta u avionu ili klasa i sl.), plaćaju se prilikom rezervacije.
Doplata za posebne usluge (1/1 soba, sobu sa pogledom na grad), moguća na upit.
Doplata za prtljag, (kod lowcost kompanije Wizzair) čekirani prtljag do 20 kg- oko 110€, čekirani prtljag do 30 kg- oko 140€.
Doplata za fakultataivni izlet za Tel Aviv -35$, obuhvata prevoz autobusom, panoramsko razgledanje sa vodičem, uz pauzu na gradskoj plaži.
Minimum za realizaciju izleta je 20 putnika, u slučajeg manjeg broja, moguća je korekcija ponuđene cene.
Ovlašćeni inopartner organizatora je NN tours Nazaret.
Način plaćanja:
sva plaćanja se vrše u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu Banka Intese na dan uplate, gotovinski, platnim ili kreditnim karticama, čekovima građana, uplatom na žiro račun agencije (dinarski ili devizni) u zemlji ili iz inostranstva.
Plaćanje iznosa u dolarima na ime ulaznica i napojnica se vrši po dolasku u Izrael, inopartneru tj. predstavniku inopartnera.
Dinamika plaćanja aranžmana do polaska:
Aranžman se može platiti u celosti gotovinski, platnim/kreditnim karticama, čekovima građana.Aranžman se može platiti na rate do polaska, tako što se prilikom rezervacije uplaćuje dinarski deo aranžmana – avio karte u celosti (gotovinski ili platnom karticom) i devizni deo na ime rezervacije 25{bbd67d5883aff70532746af27b43c793d01cfd42d57338fe00dbe429f3c1ac58} aranžmana, a ostatak (75{bbd67d5883aff70532746af27b43c793d01cfd42d57338fe00dbe429f3c1ac58} aranžmana) na 3 jednake rate do 21 dan pre polaska.
Plaćanje na rate deponovanjem čekova građana ili overene adm. zabrane na platu
Aranžman se može platiti na rate tako što se prilikom rezervacije uplaćuje deo aranžmana – avio karte u celosti (gotovinski ili platnom karticom, ili čekovima koji se odmah realizuju). Devizni deo aranžmana u evrima, može se platiti i odloženo, na 8 mesečnih rata (novembar – jun poslednja, 8. rata) deponovanjem čekova građana ili overene adm. zabrane na platu najkasnije 5 dana nakon rezervacije.
NAPOMENA: ukoliko klijent koji je izabrao odloženo plaćanje prilikom rezervacije, nije deponovao čekove/adm. zabranu
5 dana poslerezervacije, agencija će smatrati da je izabran način plaćanja do polaska i preostale uplate prihvatati BEZ MOGUĆNOSTI odloženog plaćanja, odnosno sa valutom plaćanja na dan predaje.
Napominjemo da je dinarski deo aranžmana iznos, koji je promenjiv jer predstavlja iznos avio karte!
Zavisi od momenta prijave. Let je organizovan komapnijom AirSerbia iz Beograda, ili kompanijom Wizzair iz Sofije i Budimpešte. Organizator organizuje transfer iz Niša i Beograda do Sofije tj. Budimpešte (moguć i iz drugih gradova, Beograd, Čačak zavisno od broja prijavljenih putnika) do aerodroma i nazad. Cene transfera će biti poznate i ponuđene klijentima po formiranju grupe, najkasnije 14 dana pre puta (uobičajena cena povratnog transfera je:Beograd – Budimpešta oko 45-50€, Niš – Sofija oko 35€).
NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA I OPIS SMEŠTAJA:
Opis smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Usluga u hotelima je polupansion (doručak i večera), švedski sto. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u smeštajnim objekatima, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata. Organizator putovanja ne može u popunosti da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta. Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekata su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadražaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr.sef, pogled, mini-bar, TV, klima uređaj).
Smeštaj je u dvokrevetenim, ili dvokrevetnim sobama sa pom.ležajem za treću osobu. Jednokrevetna soba, se rezerviše na zahtev klijenta uz doplatu, ukoliko ih hotel ima na raspolaganju
* Hotel Jerinoh resort 3***+, http://www.jerichoresorts.com/ Resort sa otvorenim bazenom, u Jerihonu. Hotel raspolaže restoranom, lobi barom sa terasom. Kapacitet hotela je 120 dvokrevetnih soba, i dvokrevetnih sa pomoćnim III ležajem.
* Hotel Holy Land 3***+, http://www.holylandhotel.com/ . Nalazi se u blizini Damaskus gate ulaza u Stari grad. Renoviran je u potpunosti 2014. godine, uređen u modernom orijentalnom stilu, sve sobe 1/2, ili 1/2 sa pom. trećim ležajem, TWC sa SAT TV, fen. Veći broj soba sa terasom i pogledom na stari grad (agencija ne može da garantuje ove sobe, ali može postaviti zahtev/ upit hotelu koji može odobriti sobe sa terasom i/ili pogledom, uz doplatu). Kapacitet hotela, je 104 sobe.
*NAPOMENA: organizator zadržava pravo da usled prebukiranosti goste grupe smesti u iste po kategoriji, a slične hotele po lokaciji i kvalitetu.
• Transfer do aerodorma u Budimpešti , Sofiji ili Temišvaru NIJE uračunat u cenu. Transfer se vrši modernim turističkim autobusom (ili manjim- minuautobusom do 21 mesta), zavisno od broja putnika. Transfer se organizuje u pratnji vodiča/ pratioca grupe.
Iznos od 127$ klijent plaća na ime napojnica po dolasku inopartneru. Ukoliko klijent ne raspolaže dolarima već samo evrime- IZNOS ostaje isti (127€).
preporučujemo za ovo putovanje imati dolare, kao i dolare u manjim apoenima (1,5,10…radi plaćanja u radnjama suvenira i slično.
Proverite 3 dana pre putovanja tačno vreme i mesto polaska!
Obavezno se blagovremeno informišite o uslovima dozvoljenog prtljaga na letu kao i dozvoljene sadržine prtljaga,
Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti (npr.dužine trajanja obilazaka, termina polazaka…) i isključivo vodič – pratioc imaju ovlašćenje da odrede dužinu trajanja pauze ili obilaska,
Za sve informacije date usmenim, telefonskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencije.
U slučaju otkaza aranžmana od strane putnika, primenjuju se Opšti uslovi putovanja organizatora.
Organizator putovanja zadžava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti na koje nije mogao da utiče (npr.gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak..)
Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja
Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za ulazak i boravak u Izrael, i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave .
Obaveza je putnika da proveri važnost pasoša– najmanje 6 meseci važnosti od planiranog datuma povratka,
Agencija ne snosi odgovornost u slućaju da pogranične vlasti onemoguće putniku izlaz tj. napuštanje R.Srbije ili ulaz na teritoriju Izraela ili zemlje u tranzitu, i u tom slučaju će ovakav slučaj tretirati kao otkaz aranžmana od strane putnika.
Molimo putnike da se blagovremeno informišu u agenciji ili na sajtu M.I.P Srbije o uslovima ulaska i boravka u Izraelu.
praksa je u Izraelu ostaviti bakšiš – napojnicu nosaču kofera u hotelu, i slično (nošenje kofera ne ulazi u cenu bakšiša i napojnica od 127$)
Program rađen na bazi minimum 20 prijavljenih putnika. Organizator zadržava pravo da u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika otkaže putovanje najkasanije 5 dana pre puta.
Obavezno blagovremeno proveriti u agenciji regulative vezane za dozvoljeni prtljag (dimenzija, težina, sadržaj),
preporučujemo da putnik izvrši uplatu putnog osiguranja, prtljaga, kao i osiguranja u slučaju otkaza.
Paket putnog osiguranja ne pokriva obavezno zdravstveno osiguranje, te se Putniku preporučuje da isto sam obezbedi, jer to može biti razlog da pogranične vlasti ne dozvole dalje putovanje ili da Putnik mora sam platiti značajne troškove eventualnog lečenja.
U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu Organizator ima garancije putovanja u visini 300.000.- Eura kojom se za slučaj insolventnosti organizatora putovanja obezbeđuju troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, kao i sva nastala potraživanja putnika i za slučaj naknade štete obezbeđuje naknada štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja, koje su određene opštim uslovima i programom putovanja po Ugovoru o garanciji putovanja broj 0142/2016 od 25.01.2016. zaključenog sa ugovaračem osiguranja Nacionalnom asocijacijom turističkih agencija PU “YUTA”, Beograd, ul. Kondina br. 14 koja se aktivira kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, 011 3228 686, 011 3228 687, prijavom na adresu YUTA, Beograd, ul. Kondina br. 14. ili na mail: garancijaputovanja@yuta.rs. Polisa broj 300051440 od 25.01.2016.godine Akcionarskog društva za osiguranje „DDOR Novi sad”( Putnik svoja prava za naknadu štete ostvaruje na osnovu pravnosnanžne i izvršne sudske presude,odnosno odluke arbitražnog suda ili drugog vansudskog rešenja potrošačkog spora, u skladu sa ovim Opštim uslovima i Opštim uslovima YUTE.)
Program rađen na bazi minimum 35 prijavljenih putnika. Organizator zadržava pravo da u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika otkaže putovanje najkasanije 5 dana pre puta, kao i da promeni raspored u programu putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti na koje nije mogao da utiče.
Turistička agencija Atlas ovlašćeni subagent. Uz ovaj program važe opšti uslovi putovanja organizatora agencije Halo Travel OTP 254/2010 od 12.02.2010. sa kojim su putnici dužni da se upoznaju.